REACH YOUR GOALS

Publicerad 2014-11-24 21:02:00 i Träning,

Helt slut efter dagens träning... blev både xcage & grit strength vilket för mig är två riktigt tuffa pass. Kände mig inte på hugget idag men kämpade på ändå och svettades som en gris. Imorgon hade jag tänkt köra cxworx (bål pass) och sedan ben/rump pass på gymmet. 
 
Älskar att maxa ben/rumpa eftersom de är de två kroppsdelarna jag vill ha mest resultat på utseendemässigt. Vill även få en fastare mage men det sitter för mig mycket i kosten. Äter nästan pasta/ris/gröt varje dag men känner att min kropp behöver det så inget jag kommer sluta med så länge jag tränar som jag gör just nu. Försöker dessutom ständigt påminna mig själv om att spänna magen på alla övningar jag gör, (efter mycket tjat från ledarna haha) så även om jag sällan tränar just mage så får jag det på köpet:) 
 
Bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela